Zieleń i zdecydowany odcień czerwieni – te kolory misy harmonijnie podkreślają wyrzeźbiony w misie kształt wodnych fal. Drobne szklane kamyczki odwzorowują naturalną dynamikę swobodnie kołyszących się żywiołów. Inspiracją do powstania serii tych mis był wrześniowy spacer po zalesionych torfowiskach, poprzecinanych mniejszymi i większymi kałużami i ich kolory we wczesne, jesienne poranki.
Piaszczysto-niebieskie kolory rzeźby harmonijnie podkreślają kształt i fakturę morskich muszli odbitych w misie, a także nawiązują do spokojnych morskich fal uderzających o brzeg. Seria tych mis została zainspirowana wakacjami, błękitem morza i słonecznym piaskiem oraz delikatnie czerwieniejącym niebem podczas zachodu słońca. Wszystko inspirowane pięknem natury, morskie akcenty przyciągają wzrok i podkreślają oryginalność rzeźby.
Czerń i złoto – to kolory mis, które podkreślają wyrzeźbione w nich długie źdźbła nadrzecznych traw. Minimalistyczna, prosta forma. Szlachetna czerń i kolor starego pszenicznego złota nawiązują do ciemnych jesiennych wieczorów i cieni rzucanych przez nadrzeczne szuwary kołyszące się na wietrze podczas jesiennego spaceru nad rzeką.
Czerń i złoto – to kolory mis, które podkreślają wyrzeźbione w nich długie źdźbła nadrzecznych traw. Minimalistyczna, prosta forma. Szlachetna czerń i kolor starego pszenicznego złota nawiązują do ciemnych jesiennych wieczorów i cieni rzucanych przez nadrzeczne szuwary kołyszące się na wietrze podczas jesiennego spaceru nad rzeką.
Bladozielone i czerwone kolory misy harmonijnie podkreślają fakturę długich liści i kształt rzeźby. Małe, czarne kamyki zanurzone w mieszance betonu podkreślają wzór kolistych pociągnięć dłoni uzyskanych podczas formowania misy. Inspiracją dla serii tych mis było polskie lato. Bujna majowa i czerwcowa roślinność przydrożnych skwerów i dzikich sadów.
Zieleń i zdecydowany odcień czerwieni – te kolory misy harmonijnie podkreślają wyrzeźbiony w misie kształt wodnych fal. Drobne szklane kamyczki odwzorowują naturalną dynamikę swobodnie kołyszących się żywiołów. Inspiracją do powstania serii tych mis był wrześniowy spacer po zalesionych torfowiskach, poprzecinanych mniejszymi i większymi kałużami i ich kolory we wczesne, jesienne poranki.
Piaszczysto-niebieskie kolory rzeźby harmonijnie podkreślają kształt i fakturę morskich muszli odbitych w misie, a także nawiązują do spokojnych morskich fal uderzających o brzeg. Seria tych mis została zainspirowana wakacjami, błękitem morza i słonecznym piaskiem oraz delikatnie czerwieniejącym niebem podczas zachodu słońca. Wszystko inspirowane pięknem natury, morskie akcenty przyciągają wzrok i podkreślają oryginalność rzeźby.
Zielono-orzechowe kolory misy harmonijnie podkreślają kształt i fakturę wiosennych liści roślin łąkowych. Bursztynowe i czarne szklane kamyki zanurzone w mieszance betonu to krople porannej rosy skupiające światło wschodzącego, wiosennego słońca. Seria tych mis została zainspirowana budzącą się wiosenną przyrodą i pierwszymi dużymi wiosennymi liśćmi na wiejskich łąkach.
Czerń i złoto – to kolory mis, które podkreślają wyrzeźbione w nich długie źdźbła nadrzecznych traw. Minimalistyczna, prosta forma. Szlachetna czerń i kolor starego pszenicznego złota nawiązują do ciemnych jesiennych wieczorów i cieni rzucanych przez nadrzeczne szuwary kołyszące się na wietrze podczas jesiennego spaceru nad rzeką.
Bladozielone i czerwone kolory misy harmonijnie podkreślają fakturę długich liści i kształt rzeźby. Małe, czarne kamyki zanurzone w mieszance betonu podkreślają wzór kolistych pociągnięć dłoni uzyskanych podczas formowania misy. Inspiracją dla serii tych mis było polskie lato. Bujna majowa i czerwcowa roślinność przydrożnych skwerów i dzikich sadów.
Zieleń i zdecydowany odcień czerwieni – te kolory misy harmonijnie podkreślają wyrzeźbiony w misie kształt wodnych fal. Drobne szklane kamyczki odwzorowują naturalną dynamikę swobodnie kołyszących się żywiołów. Inspiracją do powstania serii tych mis był wrześniowy spacer po zalesionych torfowiskach, poprzecinanych mniejszymi i większymi kałużami i ich kolory we wczesne, jesienne poranki.
Piaszczysto-niebieskie kolory rzeźby harmonijnie podkreślają kształt i fakturę morskich muszli odbitych w misie, a także nawiązują do spokojnych morskich fal na brzegu. Seria tych mis została zainspirowana wakacjami, błękitem morza i słonecznym piaskiem oraz delikatnie czerwieniejącym niebem podczas zachodu słońca. Wszystko inspirowane pięknem natury, morskie akcenty przyciągają wzrok i podkreślają oryginalność rzeźby.
Czerń i złoto – to kolory mis, które podkreślają wyrzeźbione w nich długie źdźbła nadrzecznych traw. Minimalistyczna, prosta forma. Szlachetna czerń i kolor starego pszenicznego złota nawiązują do ciemnych jesiennych wieczorów i cieni rzucanych przez nadrzeczne szuwary kołyszące się na wietrze podczas jesiennego spaceru nad rzeką.
Czerń i złoto – to kolory mis, które podkreślają wyrzeźbione w nich długie źdźbła nadrzecznych traw. Minimalistyczna, prosta forma. Szlachetna czerń i kolor starego pszenicznego złota nawiązują do ciemnych jesiennych wieczorów i cieni rzucanych przez nadrzeczne szuwary kołyszące się na wietrze podczas jesiennego spaceru nad rzeką.
Bladozielone i czerwone kolory misy harmonijnie podkreślają fakturę długich liści i kształt rzeźby. Małe, czarne kamyki zanurzone w mieszance betonu podkreślają wzór kolistych pociągnięć dłoni uzyskanych podczas formowania misy. Inspiracją dla serii tych mis było polskie lato. Bujna majowa i czerwcowa roślinność przydrożnych skwerów i dzikich sadów.